Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020

Συνάντηση Σταύρου Καλογιάννη με την Υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

Με την Υφυπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε  ο Σταύρος Καλογιάννης και συζήτησαν θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και για την μέχρι σήμερα πορεία εφαρμογής του Ν. 4692/2020 για την «αναβάθμιση του Σχολείου». Ο Σταύρος Καλογιάννης τόνισε την ανάγκη πλήρωσης των κενών θέσεων με διορισμό μόνιμου προσωπικού στην ειδική αγωγή, στο Νομό Ιωαννίνων. Η κα Ζαχαράκη ενημέρωσε τον Στ. Καλογιάννη ότι η κατανομή γίνεται βάσει αλγορίθμου, με...
διάφορα κριτήρια, όπως τα λειτουργικά κενά, και ότι το Υπουργείο εργάζεται στην κατεύθυνση να γίνει η κατανομή τις επόμενες ημέρες. Ο Σταύρος Καλογιάννης επανέφερε το θέμα της διδασκαλίας της Γεωμετρίας στα Λύκεια, το οποίο είχε ζητήσει και πριν από ορισμένα χρόνια αλλά, παρά τις καλές προθέσεις της τότε ηγεσίας του Υπουργείου, δεν προχώρησε. Ειδικότερα ανέφερε ότι: «Η Γεωμετρία μαζί με τη Γλώσσα, τη Φιλοσοφία και τη Μουσική, αποτελούσαν τους τρεις κύριους πυλώνες της κλασσικής Παιδείας. Δυστυχώς στις μέρες μας, το εκπαιδευτικό μας σύστημα παρέχει μεγάλο όγκο πληροφορίας, υστερεί όμως στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Είναι απορίας άξιο πως σπουδάζουν τα παιδιά μας και γίνονται Αρχιτέκτονες, Πολιτικοί Μηχανικοί, Τοπογράφοι Μηχανικοί, Ναυπηγοί ή Μαθηματικοί, χωρίς να γνωρίζουν σε βάθος την τόσο απαραίτητη στον σχεδιασμό των έργων και στην έρευνα της ψηφιακής τεχνολογίας, Γεωμετρία! Σπουδαίοι Έλληνες επιστήμονες, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων, που διαπρέπουν σε φημισμένα Πολυτεχνεία και Πανεπιστήμια του εσωτερικού και του εξωτερικού, αλλά και φωτισμένοι καθηγητές Μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και καλούν σε αλλαγές του προγράμματος των διδασκόμενων και εξεταζόμενων μαθημάτων, ώστε να περιληφθεί σ’ αυτά και η Γεωμετρία». Πρότεινε δε, όπως το Υπουργείο Παιδείας επαναφέρει την εξέταση του μαθήματος της Γεωμετρίας στην Α’ και Β’ Λυκείου, τη διδασκαλία της στη Γ’ Λυκείου και την προσθήκη αυτής στα εξεταζόμενα, πανελλαδικά, μαθήματα. Η Υφυπουργός βρήκε την πρόταση ενδιαφέρουσα και στη συζήτηση που ακολούθησε ανέφερε ότι πρέπει στο θέμα να εμπλακεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που είναι ο επιτελικός επιστημονικός φορέας υποστήριξης του Υπουργείου Παιδείας σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και στους σκοπούς του περιλαμβάνεται η διαρκής επιστημονική υποστήριξη του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο Σταύρος Καλογιάννης συγχάρηκε την κα Ζαχαράκη για το έργο της και ιδιαίτερα για τον τρόπο αντιμετώπισης, από πλευράς Υπουργείου, των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν στην εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας. Για τα θέματα που συζήτησε με την Υφυπουργό, ο Σταύρος Καλογιάννης ενημέρωσε τον Πρόεδρο της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων κ. Στέφανο Μιχάλη και τα προεδρεία της ΔΑΚΕ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.