Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Γραφείο Δημότη Δήμου Αρταίων: 24 ώρες την ημέρα, 7ημέρες την εβδομάδα στην υπηρεσία του Δημότη

Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα η 24ωρη εξυπηρέτηση του «Γραφείου Δημότη» του Δήμου Αρταίων. Το Γραφείο Δημότη πρωτολειτούργησε το 2017 και αποτελεί τον καθημερινό σύνδεσμο επικοινωνίας Δήμου - Δημοτών, μια υπηρεσία άμεσης καταγραφής και επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών (όπως καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, κ.ά). Ο Δήμος Αρταίων πετυχαίνοντας την...
διάθεση του Γραφείου Δημότη στην υπηρεσία των πολιτών επί εικοσιτετραώρου βάσεως, δίνει την δυνατότητα στον δημότη να εξυπηρετείται με πολλούς τρόπους, μειώνοντας έτσι την γραφειοκρατία και το χάσιμο χρόνου. Το Γραφείο Δημότη καταγράφει τα αιτήματα, παράπονα και προτάσεις των πολιτών που υποβάλλονται με κάθε μέσο (με φυσική παρουσία, τηλεφωνικά, γραπτά ή ηλεκτρονικά) σχετικά με τη βελτίωση της καθημερινότητας και μεριμνά για την ικανοποίησή τους, μέσω των αρμόδιων δημοτικών υπηρεσιών. «Μια προεκλογική μας δέσμευση γίνεται πράξη. Παρέχουμε 24ωρη λειτουργία του Γραφείου Δημότη για 7 ήμερες την εβδομάδα, με σκοπό την εξυπηρέτηση του Δημότη, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας. Στόχος μας, μέσα από τη λειτουργία της24ωρης λειτουργίας του Γραφείου Δημότη, είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα και δραστικά τα προβλήματα καθημερινότητας και για τον λόγο αυτό καλώ όλους τους Δημότες να συμβάλουν με τις επισημάνσεις τους στην προσπάθεια αυτή. Θέλουμε ενεργούς πολίτες και εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε όλα τα λογικά αιτήματα » ανέφερε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης.