
παραχθεί 780.000.000 μπουκαλάκια νερού 500ml, τα οποία ισοδυναμούν με 4.000.000 δέντρα που θα χρειάζονταν για να απορροφήσουν το παραγόμενο διοξείδιο του άνθρακα! Προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα της εξοικονόμησης πλαστικού, η RAINBOW WATERS αποφάσισε να αναπτύξει μία καμπάνια υπέρ της επαναχρησιμοποίησης του, με σήμα τη θαλάσσια χελώνα, ένα ζώο που απειλείται έντονα από το πλαστικό μίας χρήσης. Το μήνυμα της καμπάνιας είναι: Δεν παράγω άλλα πλαστικά σκουπίδια, επιλέγω επιστρεφόμενη φιάλη. Η καμπάνια ξεχώρισε από τις άλλες των κορυφαίων εταιριών του κλάδου των ψυκτών νερού στην Ευρώπη, δίνοντας στη RAINBOW WATERS τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Best Marketing Campaign στα European Aqua Awards 2019 στο Βερολίνο. Ήταν η μόνη ελληνική διάκριση στο θεσμό, ο οποίος, για περισσότερα από 20 χρόνια, στοχεύει στην αναγνώριση και ανάδειξη κορυφαίων πρακτικών καινοτομίας και επικοινωνίας στον κλάδο των ψυκτών νερού.