Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2018

ΓΙΑΝΝΕΝΑ:Η ΔΕΥΑΙ παράδειγμα «καλής πρακτικής» για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Στο 10ο Φόρουμ της OTS για φορείς της δημόσιας Διοίκησης 

Παράδειγμα προς μίμηση σε ότι αφορά την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή αποτελεί η ΔΕΥΑ Ιωαννίνων και για το λόγο αυτό επιλέχτηκε από την OTS, την εταιρεία πληροφορικής που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των Φορέων του Δημόσιου Τομέα, ώστε, στο πλαίσιο του 10ου Φόρουμ που διοργανώνει από σήμερα μέχρι και το Σάββατο στην ...
Λεπτοκαρυά Πιερίας, να παρουσιάσει τις «καλές της πρακτικές». Το 10ο OTS Forum είναι ένα τριήμερο Συνέδριο με επίκεντρο τη Δημόσια Διοίκηση. Σκοπός του, είναι η ανάδειξη των καλών πρακτικών, η μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειριών, η ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών. Με πληθώρα εισηγήσεων και workshops θα καλυφθούν τρεις βασικοί άξονες θεματολογίας: Νομοθεσία/Θεσμικό Πλαίσιο, Καλές Πρακτικές, Θέματα Οργάνωσης. Το OTS Forum αποτελεί την κορύφωση των εκπαιδευτικών δράσεων της εταιρείας και σε αυτό αναμένεται να παραβρεθεί μεγάλος αριθμός Στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης. Εκεί η ΔΕΥΑ Ιωαννίνων κλήθηκε να παρουσιάσει την μετάβασή της προς την ψηφιακή εποχή η οποία εξελίσσεται έντονα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΙ θα αναφερθούν στην προμήθεια του εκσυγχρονισμένου λογισμικού που χρησιμοποιείται πια στην Επιχείρηση, στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του Τμήματος Υποστήριξης Πελατών και στους τρόπους με τους υπήρξε βελτίωση στη διαδικασία Καταμέτρησης - Έκδοσης Λογαριασμών – Παρακολούθησης Ηλεκτρονικών Πληρωμών – Άντλησης Στατιστικών Στοιχείων – Κυκλώματος Διακοπών. Παράλληλα θα παρουσιαστεί η τελευταία ψηφιακή εξέλιξη που έρχεται με την ενεργοποίηση του Ydata e-services, την ηλεκτρονική υπηρεσία εξυπηρέτησης καταναλωτών. Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας η ΔΕΥΑΙ προσφέρει πλέον στους καταναλωτές της, τη δυνατότητα να παρακολουθούν ηλεκτρονικά τις καταναλώσεις και χρεώσεις τους, να πληρώνουν μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας αλλά και να υποβάλλουν αιτήσεις για βλάβες, νέες συνδέσεις καθώς επίσης και να ενημερώνονται για προγραμματισμένες διακοπές. Ουσιαστικά ο καταναλωτής μπορεί να έχει στην οθόνη του υπολογιστή, του τάμπλετ ή του «έξυπνου» τηλεφώνου του όλα όσα χρειάζεται και αφορούν τη «σχέση» του με τη ΔΕΥΑΙ. Με αυτόν τον τρόπο δε απαιτείται πια η φυσική του παρουσία στα γραφεία της ΔΕΥΑΙ για να διεκπεραιώσει τις συναλλαγές ή τα αιτήματά του, αφού θα μπορεί με ένα κλικ να εξυπηρετείται άμεσα. Η υπηρεσία Ydata e-services προσφέρει στη ΔΕΥΑΙ, πέραν της καλύτερης εξυπηρέτησης των καταναλωτών της και σημαντική μείωση κόστους από την κατάργηση έντυπων λογαριασμών, αλλά και αύξηση των εσόδων μέσω των ηλεκτρονικών πληρωμών. «Είναι τιμή για εμάς η παρουσία στο 10ο Φόρουμ της ΟΤS, για να παρουσιάσουμε τα βήματα που έχει κάνει η ΔΕΥΑΙ προς την ψηφιακή εποχή με στόχο την καλύτερη λειτουργία της και την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Και είναι πολύ σημαντική η πρόσκληση αυτή, αν αναλογιστεί κανείς σε τι κατάσταση παραλάβαμε την Επιχείρηση, τόσο σε ότι αφορά την οικονομική της κατάσταση, όσο και στην οργανωτική της δομή. Δουλέψαμε μεθοδικά, με σχέδιο και είμαστε σήμερα σε θέση να πούμε ότι έχουμε κάνει αρκετά βήματα μπροστά για την αναβάθμιση της ΔΕΥΑΙ. Όπως έχω πει πολλές φορές, μαγικό ραβδί για να αλλάξουν όλα σε μια μέρα δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως το όραμα και η συστηματική δουλειά που φέρνει αποτελέσματα. Κι εμείς έτσι θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε, για το καλό της ΔΕΥΑΙ και των δημοτών μας», δήλωσε ο Δήμαρχος και πρόεδρος της ΔΕΥΑΙ, Θωμάς Μπέγκας. Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΙ, Μάκης Χρυσοστόμου, σημείωσε: «Η εξέλιξη της ΔΕΥΑΙ από μια υπηρεσία βραδυκίνητη, χρεωμένη και, σε ένα βαθμό, απαξιωμένη στα μάτια των πολιτών σε μια Επιχείρηση σύγχρονη που έχει στο επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών είναι μια επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία. Εντούτοις, τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει τόσα όσα δεν μπόρεσαν να κάνουν οι προηγούμενες διοικήσεις όλο το προηγούμενο διάστημα. Φυσικά δεν είμαστε ακόμα στο επιθυμητό επίπεδο. Δουλεύουμε όμως καθημερινά για να φτάσουμε εκεί. Τόσο τα οικονομικά στοιχεία της ΔΕΥΑΙ, όσο και τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, δείχνουν ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε».