Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017

ΑΡΤΑ-Στοχευμένες κινήσεις για την προβολή της πόλης σε Ελλάδα και εξωτερικό και το 2017

Μια σειρά στοχευμένων δράσεων και κινήσεων, που στόχο έχουν την περαιτέρω τουριστική προβολή της Άρτας περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017, που εγκρίθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.Ο Δήμος Αρταίων θα συμμετάσχει για μια ακόμη χρονιά σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, τόσο με δικά του περίπτερα, όσο και στα περίπτερα της Περιφέρειας Ηπείρου, ενώ μεταξύ άλλων προβλέπεται η δημιουργία θεματικών video και οπτικοακουστικού υλικού.«Στόχος μας είναι να...
προβάλλουμε ακόμη περισσότερο την περιοχή μας και τις ομορφιές της, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε στοχευμένες αγορές στο εξωτερικό, όπως είναι η Ρωσία, η Γερμανία και το Ισραήλ. Σε αυτή την προσπάθεια θέλουμε συμμάχους όλους τους φορείς της περιοχής μας και φυσικά τους επαγγελματίες του τουρισμού, καθώς όλοι μαζί μπορούμε να κερδίσουμε το στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης.Να σημειωθεί, ότι ο Δήμος Αρταίων συμμετείχε το 2016 σε μια σειρά εκθέσεων και παρουσιάσεων του Ηπειρώτικου τουριστικού προϊόντος σε πολλές χώρες όπως Ρωσία (ΜΙΤΤ), Βαρσοβία, Σκόπια, Τίρανα, Ιταλία, Κύπρο, Αλβανία, ενώ στην Ελλάδα συμμετείχε στην Philoxenia (Θεσσαλονίκη) και στην «Ελλάδος Γεύση» (Αθήνα). Παράλληλα, εκπόνησε για πρώτη φορά στοχευμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής, το οποίο εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Αρταίων για το 2017 περιλαμβάνει:
Συμμετοχή του Δήμου Αρταίων σε Εκθέσεις Τουρισμού σύμφωνα και με τις υποδείξεις του παραδοτέου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής. Συγκεκριμένα θα περιλαμβάνουν:
> Στην Έκθεση Τουρισμού του Τελ Αβίβ (Φεβρουάριος 2017)
> στην Έκθεση Τουρισμού MITT της Μόσχας (Μάρτιος 2017)
> Στην Έκθεση Τουρισμού Philoxenia (Νοέμβριος 2017)
> Σε Εκθέσεις Τουρισμού της Αθήνας, όπως για παράδειγμα την Έκθεση «Ελλάδος Γεύση», καθώς και την Greek Tourism Expo.
> Σε εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος με βάση θεματικά κριτήρια, όπως για παράδειγμα ο Θρησκευτικός, ο γαστρονομικός και ο Εναλλακτικός Τουρισμός, τομείς στους οποίους η περιοχή έχει να δείξει αξιόλογο προϊόν.
Σε περίπτερα της Περιφέρειας Ηπείρου και του Ε.Ο.Τ. κατά τη διάρκεια Εκθέσεων Τουρισμού στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό.