Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2015

Αναγνώστης για το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων

Είμαι κάτοικος Ιωαννίνων και καθημερινός χρήστης των αστικών. Έχουμε πολλά προβλήματα με τα αστικά λεωφορεία και το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δεν μας ακούει. Σας στέλνω αυτό το e-mail, μήπως συνειδητοποιήσουν στό Αστικό ΚΤΕΛ ποια προβλήματα αντιμετωπίζουμε ως κάτοικοι. Παρακάτω θα αναφέρω τα κυριότερα: 1)Έλλειψη δρομολογίων. Δεν νοείται πόλη, η οποία να μην δίνει Κυριακή την δυνατότητα στους πολίτες της να μετακινηθούν στα Νοσκομεία. Δεν υπάρχουν λεωφορεία προς το Νοσοκομείο Χατζηκώστα. Επίσης δεν υπάρχει λεωφορείο για το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο μέσω Ανατολής. Δεν υπάρχει λεωφορείο που να φεύγει από τα ΚΤΕΛ προς το κέντρο της πόλης. Πιστεύω ότι είμαστε η μόνη πόλη στην Ελλάδα, η οποία δεν έχει στάση ακριβώς δίπλα στα ΚΤΕΛ. Η κοντινότερη στάση είναι 3 τετράγωνα μακριά. Για να πάρει κάποιος το 16, δηλαδή το λεωφορείο με την περισσότερη κίνηση, πρέπει να...




περπατήσει 5 τετράγωνα μέχρι την Αγία Αικατερίνη Υπάρχει πολύς κόσμος, ο οποίος κουβαλάει βαλίτσες και είναι δύσκολο να ανεβεί 5 τετράγωνα για να πάρει λεωφορείο. 2) Δεν υπάρχει εισιτήριο διπλής γραμμής. Κάποιος ο οποίος μένει στην Ελεούσα, στον Κατσικά ή κοντά στο Χατζηκώστα και χρειάζεται 2 λεωφορεία για να μεταβεί στο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστημιακό Νοσκομείο χρειάζεται να χτυπήσει 2 εισιτήρια για την μετάβαση και την 2 για την επιστροφή. Δηλαδή 3€ για μετάβαση και 3€ για την επιστροφή. Σύνολο: 6€!!! 3) Έλλειψη ενημέρωσης Έτυχε πρόσφατα να μάθω για μία αλλαγή δρομολογίου από τις ειδήσεις. Στο site του Αστικού ΚΤΕΛ δεν ανέβηκε ποτέ ανακοίνωση. Επίσης δεν υπάρχουν χάρτες για να εξηγούν από ποιες περιοχές περνάει η κάθε γραμμή και που κάνει στάσεις. Αντίστροφα, στις στάσεις δεν αναγράφονται ποιες γραμμές περνάνε. Το πρόγραμμα είναι γραμμένο με προχειρότητα και πολλές φορές δεν αναγράφει τον προορισμό των λεωφορείων. Για παράδειγμα, στο Πανεπιστήμιο γράφει στο χαρτί με τα δρομολόγια "Από Πανεπιστήμιο" και αναγράφει τις ώρες αναχώρησης των λεωφορείων, χωρίς να αναγράφει ποια λεωφορεία τερματίζουν στο Δικαστικό, ποια στο Πέραμα και ποια περνάνε από το ΤΕΙ. Πολλές γραμμές ,όπως η 16, έχουν πολλές αφετηρίες και πολλές διαφορετικές διαδρομές. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα ως προς την ευχρηστία των αστικών. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Γραμμή 10. Από το απόγευμα και μετά, κάποια δρομολόγια τερματίζουν στον Βοτανικό. Δεν αναγράφεται πουθενά ποια δρομολόγια είναι αυτά. Έτυχε να είμαι στο Χατζηκώστα και να θέλω να πάω στην Ανατολή και περίμεναι στην στάση 40 λεπτά, μέχρι να περάσει το λεωφορείο που με βολεύει, μόνο και μόνο επειδή δεν υπάεχει σωστή ενημέρωση. 4) Προβλήματα με την τηλεματική. Πρόσφατα εγκατέστησαν σύστημα τηλεματικής, το οποίο αρκετές φορές δεν δουλεύει. Άλλες φορές οι οθόνες είναι κλειστές και άλλες δεν δείχνει τις στάσεις της γραμμής στην οποία βρισκόμαστε αλλά στάσεις από άλλες γραμμές. Πολλές φορές στις έξυπνες στάσεις δεν δείχνει τα δρομολόγια τα οποία έρχονται. Δεν ζητάμε τρελά πράγματα. Ζητάμε να υπάρχει μια σωστή ενημέρωση και μια ικανοποιητική συχνότητα δρομολογίων. Το κακό με το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων είναι ότι δεν ακούνε τους πολίτες, δεν παίρνουν το λεγόμενο "feedback", δεν το καταλαβαίνουν. Υποτίθεται ότι τα ΜΜΜ πρέπει να διευκολύνουν τις μετακινήσεις μας, όχι να τις δυσκολεύουν...