Το ανανεωμένο χρονοδιάγραμμα δείχνει ημερομηνία ολοκλήρωσης τους επόμενους μήνες
Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι της χώρας. Από ένα μικρό τοπικό λιμάνι της Ηπείρου έχει μεταβληθεί στον κυριότερο κόμβο μεταφορών (εμπορικών κυρίως) από την Ελλάδα, τα Νότια Βαλκάνια και την Τουρκία προς την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη.Μεγάλο ρόλο σε αυτό έχει παίξει η σύνδεση της με την Εγνατία Οδό. Τα έργα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι δύο. Πρόκειται για έργα Β` και Γ` φάσης. Στην παρούσα φάση και τα δύο έργα κινούνται με το πρώτο έργο να παραδίδεται και το δεύτερο να έχει μπει επιτέλους σε κατασκευαστικούς ρυθμούς μετά από δίχρονη αναμονή.Ανάδοχος για τα έργα Β` φάσης είναι η εταιρεία ΕΛΤΕΡ και τα έργα μετά από μία τρικυμία 2 ετών δείχνουν να προχωρούν έστω και με δυσκολία. Το ανανεωμένο χρονοδιάγραμμα δείχνει ημερομηνία ολοκλήρωσης τους επόμενους μήνες. Το αντικείμενο που έχει εκτελεστεί ως σήμερα φτάνει στο 80% παρά το γεγονός ότι το έργο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2008. Αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 30.480.798 ευρώ και
χρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής. Στα τέλη Ιουνίου 2013 παραδόθηκε το λεγόμενο "λειτουργικό τμήμα" που επιτρέπει στα έργα Γ`φάσης να
Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι της χώρας. Από ένα μικρό τοπικό λιμάνι της Ηπείρου έχει μεταβληθεί στον κυριότερο κόμβο μεταφορών (εμπορικών κυρίως) από την Ελλάδα, τα Νότια Βαλκάνια και την Τουρκία προς την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη.Μεγάλο ρόλο σε αυτό έχει παίξει η σύνδεση της με την Εγνατία Οδό. Τα έργα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι δύο. Πρόκειται για έργα Β` και Γ` φάσης. Στην παρούσα φάση και τα δύο έργα κινούνται με το πρώτο έργο να παραδίδεται και το δεύτερο να έχει μπει επιτέλους σε κατασκευαστικούς ρυθμούς μετά από δίχρονη αναμονή.Ανάδοχος για τα έργα Β` φάσης είναι η εταιρεία ΕΛΤΕΡ και τα έργα μετά από μία τρικυμία 2 ετών δείχνουν να προχωρούν έστω και με δυσκολία. Το ανανεωμένο χρονοδιάγραμμα δείχνει ημερομηνία ολοκλήρωσης τους επόμενους μήνες. Το αντικείμενο που έχει εκτελεστεί ως σήμερα φτάνει στο 80% παρά το γεγονός ότι το έργο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2008. Αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 30.480.798 ευρώ και
χρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής. Στα τέλη Ιουνίου 2013 παραδόθηκε το λεγόμενο "λειτουργικό τμήμα" που επιτρέπει στα έργα Γ`φάσης να