Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Πώς να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη για την υγεία των συμπληρωμάτων διατροφής

Πολλές φορές, οι άνθρωποι αγωνίζονται να διατηρήσουν μια ισορροπημένη διατροφή. Μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να παρέχει μια πηγή των βιταμινών και ανόργανων συστατικών, αλλά και τη λήψη συμπληρωμάτων διατροφής που μπορεί να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τα κενά θρεπτικών συστατικών όταν οι συνθήκες υγείας σας προκαλέσουν να έχετε κάποια ανεπάρκεια.Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά συμπληρώματα για διατροφή υγιεινή και τα οφέλη που έχουν. Θυμηθείτε, είναι πάντα καλύτερα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν δεν είστε σίγουροι ή έχετε οποιεσδήποτε υποκείμενες ιατρικές παθήσεις.Οφέλη από τη λήψη συμπληρωμάτων διατροφής:

* Λαμβάνοντας συμπληρώματα πολυβιταμινών μπορείτε να βελτιώσετε τη σωματική και ψυχική υγεία σας, να πετύχετε την πρόληψη της ανεπάρκειας της βιταμίνης που μπορεί να προκαλέσουν διάφορες ασθένειες, καθώς και μείωση του στρες.
* Οι ενισχύσεις για τη συντήρηση και την επισκευή των ιστών - η λήψη συμπληρωμάτων ασβεστίου και βιταμίνης D, βοηθούν στην πρόληψη των ασθενειών των οστών, όπως η οστεοπόρωση, ο ρόλος τους είναι να κρατηθούν τα κόκαλα δυνατά.
* Η βιταμίνη D καταπολεμά λοιμώξεις όπως το κρυολόγημα και τη γρίπη, θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη των αυτοάνοσων νοσημάτων όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας, και βοηθά επίσης στην προστασία από τα καρδιαγγειακά νοσήματα, καθώς ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
* Οι απαραίτητες βιταμίνες Α, C και Ε δρουν ως αντιοξειδωτικά στον οργανισμό που μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου.
* Η λήψη βιταμινών Α είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική όραση, την αναπαραγωγή, την ανάπτυξη και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.
* Η βιταμίνη C και η βιταμίνη Ε αποτελούν συμπληρώματα που μπορούν να βελτιώσουν τη γνωστική λειτουργία και να μειώσουν τον κίνδυνο ανάπτυξης άνοιας.
* Γενναιόδωρη πρόσληψη των βιταμινών Β μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικών επεισοδίων.
* Η λήψη φυλλικού οξέος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μειώνει τον κίνδυνο ορισμένων εκ γενετής ανωμαλιών, όπως η δισχιδής ράχη.
* Συμπληρώματα Ορυκτών μπορούν να βοηθήσουν στο να ανυψώσετε την ενέργειά σας και τα επίπεδα δραστηριότητάς σας, καθώς και τη στήριξη της ανάπτυξης και της συντήρησης των σκληρών και μαλακών ιστών σας.
* Οξέα Ωμέγα-3 λιπαρών οξέων μπορείτε να πάρετε από τα έλαια των ψαριών και μπορούν να βοηθήσουν ορισμένα άτομα με καρδιακή νόσο.
* Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη. Τα συμπληρώματα ψευδαργύρου μπορεί να συμβάλει σε πιο υγιή εγκυμοσύνη και βελτιωμένη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, να βελτιώσουν τις επιδόσεις και την αντοχή, καθώς και την ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου.
* Οφέλη από σίδηρο - δρα ως φορέας οξυγόνου, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος, ζωτικής σημασίας για την μυϊκή λειτουργία, εμποδίζει την αναιμία, σας κρατά ενεργητικούς, και παρέχει αντοχή στο ανοσοποιητικό σύστημα.
* Ο Φωσφόρος είναι αναγκαίος για το σχηματισμό των οστών και των δοντιών, το ασβέστιο χρειάζεται και φωσφόρο σε συνδυασμό για να βοηθήσει στην μεγιστοποίηση των ωφελειών των οστών. Ο Φωσφόρος σας δίνει επίσης ενέργεια και βοηθά τα νεφρά να αποβάλλουν αποτελεσματικά τα προϊόντα αποβλήτων. Η ανεπαρκής τροφοδότηση με φωσφόρο στο σώμα σας μπορεί να οδηγήσει σε άγχος, κόπωση, προβλήματα των οστών, ακανόνιστη αναπνοή, δόντια αδύναμα, μούδιασμα, και αλλαγές βάρους.
* Το μαγνήσιο είναι απαραίτητη στο σώμα. Βοηθά στη διατήρηση γερών οστών, των μυών, την κανονική πίεση του αίματος και τον καρδιακό ρυθμό σταθερό, επιτρέπει στα νεύρα να στέλνουν μηνύματα στον εγκέφαλο, ρυθμίζει το μεταβολισμό των θρεπτικών συστατικών καθώς και την παραγωγή χοληστερόλης.

Περισσότερες πληροφορίες για συμπληρώματα διατροφής