Κυριακή, 10 Αυγούστου 2014

Άρχισαν να παίρνουν σάρκα και οστά τα Open Mall

Στα Γιάννενα οι Θ. Μπέγκας και Π. Κολόκας τα θυμήθηκαν μόνο προεκλογικά;

Για την ανάγκη να δημιουργηθούν στα Γιάννενα πυρήνες ανοικτών εμπορικών κέντρων στα Γιάννενα μας μιλούσε τον περασμένο Φεβρουάριο το Νο2 της νεοεκλεγείσας δημοτικής αρχής, Παντελής Κολόκας και δικαιολογημένα ζητούσε τότε από όλους του τοπικούς φορείς να διεκδικήσουν την ένταξη του δήμου Ιωαννιτών στη συγκεκριμένη δράση, συνολικού προϋπολογισμού 1,2 εκ. ευρώ, την οποία μέσω ΕΣΠΑ προωθούσε το υπουργείο Ανάπτυξης σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ). Προεκλογικά οι Θ. Μπέγκας και Π. Κολόκας, επένδυσαν πολλά πάνω στη συγκεκριμένη καινοτόμο αναπτυξιακή πρόταση, όμως έκτοτε -αν και καθημερινά συναντούν φορείς στην πόλη- δεν έπραξαν τίποτα! Λέτε να το κάνουν από Σεπτέμβρη; Όμως οι ημερομηνίες στο υπουργείο δεν περιμένουν και ήδη στις έξι πόλεις όπου αποφασίστηκε να γίνει πιλοτικά, άρχισε η δημοσίευση της επίσημης πρόσκλησης προς του εμπόρους και τους
επαγγελματίες που θέλουν να συμμετάσχουν. Στις ενέργειες που πρόκειται να αναληφθούν μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι ενέργειες σήμανσης και
ανάδειξης της τοπικής παραδοσιακής αγοράς, συμπεριλαμβανομένου του κατάλληλου φωτισμού, στέγασης και καλλωπισμού της περιοχής, η διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων, π.χ. πολιτιστικών, θεματικών κ.α. που θα προσελκύσουν καταναλωτές στις τοπικές αγορές και θα αυξήσουν το χρόνο παραμονής τους σε αυτές, η αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας για την προβολή της πρωτοβουλίας αλλά και των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε αυτή μέσω διαδικτύου (π.χ. με χρήση σχημάτων loyalty cards κ.λπ.), η εγκατάσταση στην αγορά διαδραστικών σταθμών πληροφόρησης (info-kiosks) σε στοχευμένα σημεία της, που θα επιτρέπει την παροχή πλήθους υπηρεσιών στους καταναλωτές, η εγκατάσταση οθονών προβολής και ηχητικών εγκαταστάσεων στις εμπορικές περιοχές, τόσο για την καλύτερη διαφήμιση των τοπικών επιχειρήσεων όσο και για την υποστήριξη των εκδηλώσεων που θα συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής από τους καταναλωτές και οι δράσεις προώθησης και προβολής του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στους καταναλωτές, όπως εκτύπωση και διανομή φυλλαδίων προβολής, προβολή μέσω διαδικτύου κ.λπ.