Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

Προσλήψεις από Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P Άβαξ – Ποιές ειδικότητες ζητούν

Έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες τείνουν να αποτελέσουν οι τρεις μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P Άβαξ που ελέγχουν τα μεγάλα οδικά έργα παραχώρησης, δηλαδή τους άξονες Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, Μαλιακός-Κλειδί, Λαμία–Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γιάννενα και Αντίρριο-Γιάννενα. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι κοινοπραξίες κατασκευής αναπτύσσουν τα εργοτάξια κατά μήκος των εθνικών οδών, προσλαμβάνοντας προσωπικό.Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, τις μεγαλύτερες ανάγκες σε έμψυχο δυναμικό εμφανίζουν οι αυτοκινητόδρομοι της Νέας Οδού, του αυτοκινητοδρόμου Ε-65 και της Ολυμπίας Οδού, τρία έργα των οποίων το ποσοστό αποπεράτωσης διαμορφώνεται σε επίπεδα χαμηλότερα του 35%.Συγκεκριμένα, τα έργα έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό της τάξης του 35% στον άξονα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα (Ολυμπία Οδός), το τμήμα Αντίρριο έως Ιωάννινα έχει αποπερατωθεί σε ποσοστό περίπου 17%, ενώ στο τμήμα ΠΑΘΕ από την Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν, ως επί το πλείστον, ολοκληρωθεί.Αντίστοιχα, ο άξονας Μαλιακός – Κλειδί βρίσκεται, κατασκευαστικά, στο πιο προχωρημένο στάδιο, με τα έργα να έχουν αποπερατωθεί σε ποσοστό που

αγγίζει το 85%.

Ειδικότητες
Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων, εργοδηγοί, οδηγοί, χειριστές, τεχνίτες ηλεκτρολόγοι, εργάτες, υπεργολάβοι, βοηθοί τοπογράφοι, γιατροί, αλλά και διοικητικό προσωπικό αποτελούν τις ειδικότητες με τον μεγαλύτερο βαθμό «απορρόφησης» στα οδικά έργα.Όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έως το 2015 θα δημιουργηθούν 20.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και από το 2016, οπότε τα έργα εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί, θα απασχολούνται περίπου 1.700 άτομα.Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η Ολυμπία Οδός, η Νέα Οδός και ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας θα δημιουργήσουν συνολικά περισσότερες από 6.000 θέσεις εργασίας, με την πλειονότητα αυτών (70%) να αφορούν στα δύο τελευταία έργα.Ενδεικτικά, αυτή τη στιγμή, στα εργοτάξια του άξονα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα (Ολυμπία Οδός) απασχολούνται 750 άτομα, ενώ έως το τέλος του 2014 θα προσληφθούν, επιπλέον, 1.700 άτομα. Ακόμη, στην εταιρεία λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού προστέθηκαν 75 νέοι υπάλληλοι, με το υφιστάμενο προσωπικό να αριθμεί 355 άτομα.

Νέα έργα
Πέραν των οδικών αξόνων, τα νέα έργα που έχουν αναλάβει οι όμιλοι Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P Άβαξ αυξάνουν περαιτέρω τις ανάγκες για προσωπικό. Έτσι, τα σιδηροδρομικά έργα, όπως το Ψαθόπυργος – Παναγούλα και το Τιθορέα-Δομοκός υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας. Αλλά και στο έργο της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά, που υλοποιεί η J&P Άβαξ εκτιμάται ότι, όταν βρεθεί σε πλήρη ανάπτυξη, θα απασχολούνται περίπου 2.000 άτομα.Τέλος, νέες θέσεις εργασίας αναμένεται να δημιουργήσει η επέκταση του μετρό προς Καλαμαριά-έχει αναλάβει η Ελλάκτωρ- αλλά και η υλοποίηση του ΤΡΑΜ προς Πειραιά που υλοποιεί η τεχνική εταιρεία Θεμέλη.

capital.gr