Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Μετά την τουριστική αγορά του Ισραήλ, ο δήμος Ιωαννιτών εστιάζει στην αγορά της Ρωσίας

Η τελευταία διετία στο δήμο Ιωαννιτών, μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ορόσημο για τον τουρισμό της περιοχής, καθώς πέρα από την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από περιοχές στόχους, οι συνέργειες που δρομολόγησε και υλοποίησε ο αντιδήμαρχος Νίκος Γκόλας, μεταξύ δήμου Ιωαννιτών και επαγγελματιών της περιοχής, στην κυριολεξία άλλαξαν συνολικά τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε σήμερα το τουριστικό προϊόν. Ο τουρισμός σήμερα στα Γιάννενα δεν αντιμετωπίζεται ως μια ευκαιριακή και εποχιακή δραστηριότητα αλλά με σχέδιο και προγραμματισμό, που τον καθιστούν πρωταγωνιστή στην αναπτυξιακή ανασυγκρότηση του τόπου. Μετά την επιτυχημένη διείσδυση στην τουριστική αγορά του Ισραήλ, ο δήμος Ιωαννιτών εστιάζει το ενδιαφέρον του στην τουριστική αγορά της Ρωσίας και ήδη καταστρώνεται το σχέδιο δράσης που ως αιχμή θα έχει τον τομέα του θρησκευτικού τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος δεν είχε λόγο να
κάνει άσκοπα έξοδα, προκειμένου να πάει ξανά στην τουριστική έκθεση του Τελ-Αβίβ. Η επιτυχία του δήμου Ιωαννιτών στον τομέα του τουρισμού δεν είναι υπόθεση κάποιας συγκυρίας. Είναι αποτέλεσμα της συλλογικής δουλειάς που έγινε την τελευταία διετία, απ' όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.