Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

Σε τροχιά αποκρατικοποίησης λιμάνι Ηγουμενίτσας και αεροδρόμια Ιωαννίνων και Ακτίου!

των σημαντικών υποδομών της χώρας βρίσκεται η κυβέρνηση με μοχλό το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Η αρχή γίνεται με την ΕΥΑΘ και η συνέχεια αναμένεται με την εκκίνηση των αποκρατικοποιήσεων σε περιφερειακά αεροδρόμια και τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας. Παράλληλα, αναμένεται να ξεκινήσουν και οι αποκρατικοποιήσεις των ΕΥΔΑΠ, ΔΑΑ, αλλά και των άλλων μικρότερων περιφερειακών λιμένων της χώρας (Ηγουμενίτσας, Πατρών, Βόλου κ.λπ.).Για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, η στρατηγική που προκρίνεται είναι η διενέργεια δύο διαγωνισμών με την παραχώρηση σε δύο ιδιώτες επενδυτές 22 αεροδρομίων από ένα σύνολο 37 αεροδρομίων που ήδη έχουν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Για τα 15 μικρότερα αεροδρόμια όπου το εμπορικό ενδιαφέρον κρίνεται μικρό, η αξιοποίηση θα γίνει σε δεύτερο χρόνο και εφόσον κριθεί σκόπιμο.Τα 22 μεγαλύτερα περιφερειακά αεροδρόμια θα χωριστούν σε δύο ομάδες, για κάθε μία από τις οποίες θα πραγματοποιηθεί ένας διαγωνισμός. Τα αεροδρόμια χωρίζονται στις δύο ομάδες κυρίως με γεωγραφικά κριτήρια.Τα αεροδρόμια της Ηπείρου, δηλαδή το «Βασιλεύς Πύρρος» και αυτό του Ακτίου Πρέβεζας, θα περιλαμβάνονται στη δεύτερη ομάδα, μαζί με αυτό της Κέρκυρας, της Ζακύνθου, της Θεσσαλονίκης, της Κεφαλλονιάς, της Σκιάθου, της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Αγχιάλου και του Αράξου.