Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2011

" ΙΔΙΟΦΥΗΣ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ"


Αυτές τις ημέρες χρειάστηκα μια βεβαίωση μόνιμης κατοικίας.Όχι δεν με ταλαιπώρησε κανένας δημοτικός υπάλληλος…Απλά σας γράφω για με έκπληξη διαπίστωσα τον ιδιοφυή τρόπο εγκατάστασης των υπηρεσίων του δήμου…Τι εννοώ? Στα κτίρια του δήμου στην Αβέρωφ 6 είναι η υπηρεσία μόνιμης κατοικίας,ως γνωστόν κάθε επίσημο έγγραφο πρέπει να πρωτοκολληθεί, πού είναι όμως το πρωτόκολλο? Στο δίπλα γραφείο? Σε άλλο όροφο? Όχι βέβαια… Στην Κωλλέτη 9!!!Ο υπάλληλος έχοντας όλη την καλή θέληση να με εξυπηρετήσει με συμβούλευσε, αν θέλω σήμερα την βεβαίωση να πάω να την πρωτοκολλήσω στην Κωλλέτη, θα μπορούσε να το κάνει και ο ίδιος, αλλά θα καθυστερούσε μια μέρα μιας και δεν γίνεται να πηγαίνει τις αιτήσεις μία μία στο πρωτόκολλο, αλλά στο τέλος της ημέρας όλες μαζί.Και ερωτώ: Το ιδιοφυές μυαλό που σκέφτηκε αυτόν τον τρόπο εγκατάστασης των υπηρεσιών,σκέφτηκε καθόλου τους ηλικιωμένους ή τους ανθρώπους με αναπηρία που ίσως χρειάζονταν ένα χαρτί επειγόντος? Για εμένα δεν ήταν τίποτα, ένας δρόμος παρακάτω είναι, αλλά για έναν ηλικιωμένο ή για έναν άνθρωπο με κινητικά προβλήματα? Δεν γνωρίζω αν η κατάσταση αυτή υπάρχει εδώ και χρόνια μιας και δεν είμαι δημότης Ιωαννίνων και είναι η πρώτη φορά που χρειάστηκα της υπηρεσίες του δήμου, αλλά σίγουρα όσα χρόνια και να υπάρχει αυτή η κατάσταση δεν έχει καμία απολύτως λογική…

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων