Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Διόδια Εγνατίας: Εκεί που το χαράτσι συναντάει την υποκρισία

Σε λίγους μήνες, τα διόδια στην Ήπειρο θα κοστίζουν συνολικά πάνω από 10 ευρώ στους πολίτες. Αυτή είναι η «ανάπτυξη» και ο «εκσυγχρονισμός» που ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις της τελευταίας επταετίας, ΟΛΕΣ εκείνες που υποστηρίζουν σθεναρά το ξεπούλημα κάθε είδους και έννοιας δημόσιας περιουσίας, ΟΛΕΣ που ψήφισαν και δικαιολόγησαν μνημόνια και μονόδρομους...
"σωτηρίας", προσφέρουν στους πολίτες.
Αφού πρώτα ΟΛΟΙ οι υπουργοί και υφυπουργοί ΠΕΧΩΔΕ και Υποδομών έδωσαν (κυριολεκτικά) γη και ύδωρ στις κατασκευάστριες εταιρίες, υπογράφοντας παράλογες και ληστρικές για τους πολίτες συμβάσεις, τώρα μας ζητάνε να ξαναπληρώσουμε για το αυτονόητο: Για τη μετακίνηση σε δημόσιους δρόμους. Η Θάτσερ θα έκλαιγε από συγκίνηση στον ώμο του «αριστερού» Σπίρτζη, διαβάζοντας την απόφαση που επιβάλλει 38 σταθμούς στην Εγνατία και 4 μέσα στα όρια του ίδιου νομού, του νομού που πριν από μερικά χρόνια οι ίδιοι που κραυγάζουν τώρα, υπέγραφαν φαρδιά-πλατιά τα κλεισίματα σχολείων και υπηρεσιών.
Σήμερα λοιπόν, που οι κάτοικοι των Γιαννίνων και άλλων περιοχών θα υποστούν το χαράτσι για να πάνε στις δουλειές τους ή για να πάνε τα παιδιά τους σχολείο, οι άμεσα υπεύθυνοι, βουλευτές και αυτοδιοικητικοί της ΝΔ, πρώην ΠΑΣΟΚοι-νυν ΣΥΡΙΖΑ, πρώην και νυν ΣΥΡΙΖΑ που έφτιαξαν «αγωνιστικό προφίλ» στις κινητοποιήσεις κατά των διοδίων και τώρα τις προδίδουν με τον πιο μακιαβελικό και αισχρό τρόπο, αναμασούν τα «αναλογικά διόδια».
Τα αναλογικά διόδια δεν πρόκειται να εφαρμοστούν πριν το 2018 γιατί το ΤΑΙΠΕΔ θέλει έσοδα από την Εγνατία για να την ξεπουλήσει οριστικά και αυτά τα έσοδα, θα τα φέρουμε και πάλι εμείς. Το αναλογικό σύστημα καθυστερεί επίτηδες εδώ και τρία χρόνια και σε μια ιδιωτικοποιημένη Εγνατία, δεν πρόκειται να εφαρμοστεί.
Επίσης, καλλιεργείται η αυταπάτη ότι «με το αναλογικό καλύτερα». Και πάλι, η διέλευση θα είναι ακριβή και απλώς θα μειώνεται το κόστος για όσους τη χρησιμοποιούν εντός του νομού. Γιατί δεν λένε υπουργοί και παρατρεχάμενοι πόσο υπολογίζεται το κόστος του χιλιομέτρου στο αναλογικό σύστημα;
Γιατί, αλήθεια, το υπουργείο παίρνει τα διόδια από τη δικαιοδοσία της Εγνατίας; Γιατί, ενώ μιλάει για αναλογικά διόδια εντός 18μήνου, κατασκευάζει νέους σταθμούς διοδίων;

Οι δρόμοι  πρέπει να είναι στην υπηρεσία και για την ανάγκη των πολιτών και δεν είναι ιδιοκτησία κανενός.
Αλληλεγγύη στις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στην Εγνατία
Κανένα χαράτσι για τους εργαζόμενους
OXI στο  ξεπούλημα της δημόσια περιουσίας.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ