Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Η ολοκλήρωση του Ε-65 ενώνει την Ηγουμενίτσα με το Βόλο

Όραμα δεκαετιών αποτελεί για τους Ηπειρώτες η σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και εν γένει της Ηπείρου με το λιμάνι του Βόλου και ευρύτερα τη Θεσσαλία, μέσα από ένα σύγχρονο, λειτουργικό και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, που θα δημιουργεί προοπτική περαιτέρω σύνδεσης (ακτοπλοϊκά) της Ηπείρου με το λιμάνι της Σμύρνης και την ενδοχώρα της Μικράς Ασίας. Για να καταστεί αυτό πραγματικότητα θα πρέπει να ολοκληρωθούν τέσσερις (4) συγκοινωνούντες οδικοί άξονες, όπως είναι η Εγνατία Οδός στο τμήμα Γρεβενά-Ηγουμενίτσα, το τμήμα του Ε-65, Εγνατία Οδός-Τρίκαλα, ο οδικός άξονας Λάρισα-Τρίκαλα και ο...
αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στο τμήμα Βόλος-Λάρισα. Όπως γίνεται αντιληπτό, το πρόβλημα στην οδική σύνδεση των λιμανιών της Ηγουμενίτσας και του Βόλου εστιάζεται στην ολοκλήρωση του τμήματος του Ε-65, Εγνατία Οδός-Τρίκαλα, που θα είναι και το τελευταίο τμήμα που θα ολοκληρωθεί στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας. Όταν όμως η Θεσσαλική Εγνατία αποτελέσει πραγματικότητα, αυτόματα θα ανοίξουν νέοι επενδυτικοί ορίζοντες για την περιοχή της Ηπείρου, αφού το λιμάνι του Βόλου θα αποτελέσει το διαμετακομιστικό πόλο για τη διείσδυση των Ηπειρώτικων επιχειρήσεων στην ενδοχώρα της Ανατολής, διαμέσου του λιμανιού της Σμύρνης. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Σμύρνης θα στοχεύει στη μεταφορά εμπορευμάτων από το νότιο τμήμα της Τουρκίας προς την Ευρώπη, μια περιοχή η οποία υπολείπεται του βόρειου τομέα που έχει και τα περισσότερα εμπορεύματα αλλά διακινεί τα εμπορεύματά της διά μέσω της Κωνσταντινούπολης και την Εγνατία Οδό.